UNIEKE INTERACTIEVE PROMOTIE MET DE BLUE FIRE

Vorige week startten EG Group, Touchscreen Marketing, Arla Foods, Pan Oston en Young Perfect met een bijzondere en interactieve activatie: de Starbucks Interactive Promotion. Met een leuke game wordt aandacht gevraagd voor de ijskoffie van Starbucks.

Niet in een reguliere supermarktsetting, maar langs de kant van de weg: bij EG tankstations. Maar liefst vier weken lang is de Starbucks Interactive Promotion bij verschillende EG tankstations (o.a. Texaco en Esso) te vinden. Hier maken voorbijgangers kans op een gratis chocolademunt én korting op hun Starbucks aankoop door het spelen van de Starbucks game op een levensgroot touchscreen. Shoppers bij EG moeten tijdens het spel vliegensvlug zijn om de beste prijs te veroveren. Geluidseffecten en aantrekkelijk grafisch design zorgen daarnaast voor een ware belevenis.

Leuk tanken gegarandeerd
De setting, bestaande uit een actiekoeling gevuld met Starbucks ijskoffie en gamification op de BLUE FIRE Prime, trekt bij binnenkomst direct de aandacht. Gouden chocolademunten aan het plafond en een opvallende vloersticker maken het geheel compleet. Een Young Perfect merkambassadeur neemt mensen ter plaatse mee in het doel van het spel en overhandigt winnaars hun prijs. Dát is nog eens leuk tanken.

bron & fotografie: Young Perfect
deel

EuroShop 2020

EuroShop 2020 een groot succes!

27 feb 2020

EHI Interview

Checkouts samenstellen zoals je een auto doet

17 feb 2020

Beurzen 2020

Het nieuwe jaar goed van start

08 jan 2020

Edeka Endt

ONE voor Edeka Endt

11 dec 2019

Praamstraat verkocht

Praamstraat verkocht

05 dec 2019

Omnichannel strategie

Omnichannel is de sleutel tot succes in Retail

27 nov 2019

BLUE FIRE op de beurs

Succes op de Restaurant & Takeaway Innovation Expo

26 nov 2019

Muskathlon 2019

Compassion red kinderlevens dankzij uw donaties!

07 nov 2019

Dutch Design Week

Inspiratie & Innovatie opdoen bij de #DDW2019

29 okt 2019

Speeddaten

"Speed ​​Dating" zorgt voor extra marktkennis

16 okt 2019

Zelfscannen

SELFSERVICE BELANGRIJK VOOR MILLENIALS EN GENERATION Z

22 aug 2019

VAKER ZELF SCANNEN

VAKER ZELF SCANNEN: GEMAK VOOR DE KLANT, DATA VOOR DE RETAILER

09 aug 2019

Nieuwe Checkouts

AD DELHAIZE LOCHRISTI VOLLEDIG VERNIEUWD

02 aug 2019

Nieuw Pand

Ervaar het nieuwe Pan Oston aan de Hertzstraat in Raalte

24 mei 2019

Mijlpaal

Pan Oston produceert de 5000ste Tipico Betting Terminal

15 mei 2019

SLIMME DISPLAY

SLIMME DISPLAY REVOLUTIONEER SUPERMARKT PROMOTIE

10 mei 2019

EUROCIS 2019

BEDANKT VOOR UW BEZOEK TIJDENS DE EUROCIS 2019

27 feb 2019

Studenten

Windesheim studenten op bezoek

30 jan 2019

Insights 2019

Insight Design Report 2019

16 jan 2019

Digitale Healthcare

BLUE FIRE COMPACT: HET JUISTE MEDICIJN VOOR UW PATIËNTEN

14 jan 2019

digitale receptie

BLUE FIRE COMPACT: EEN KIOSK DIE BIJDRAAGT AAN UW GASTVRIJHEID

26 okt 2018

endless ailse

BLUE FIRE COMPACT: EEN UNIEKE TOEVOEGING AAN UW RETAILSTORE

22 okt 2018

PRAXIS MEGA STORE

PRAXIS MEGA STORE HEEFT NIEUWE CHECKOUT ZONE

27 jul 2018

FEESTELIJKE BOUWSTART

FEESTELIJKE START BOUW BEDRIJFSPAND PAN OSTON RAALTE

23 jul 2018

INSIGHTS 2018

QUARTERLY DESIGN REPORT 2018

26 jun 2018

CITY STORES

CITY STORE VAN COOP EN SPAR

22 mei 2018

IPO STUDENTEN OP BEZOEK

INTERNATIONALE IPO STUDENTEN WINDESHEIM BEZOEKEN PAN OSTON

16 apr 2018

RED DOT AWARD

Red Dot award voor BLUE FIRE

04 apr 2018

PAN OSTON GROEIT DOOR

PAN OSTON GROEIT DOOR OP DE ZEGGE VII

13 mrt 2018

LAAT U INSPIREREN

Blijf op de hoogte van de laatste marktontwikkelingen betreft checkout, selfservice en kiosk oplossingen door Pan Oston te volgen.
Volg ons

CONTACT

Vragen over onze checkout, selfservice of kiosk oplossingen? Neem contact met ons op via het onderstaande formulier en we helpen u zo spoedig mogelijk verder.
v
 
VERZENDEN