BLUE FIRE COMPACT: HET JUISTE MEDICIJN VOOR UW PATIËNTEN

Door de groeiende zorgvraag zijn medische instellingen op zoek naar efficiënte oplossingen om kwalitatief goede zorg aan te bieden. Met behulp van E-Healthcare, Digitale patiënten dossiers, apps en hulp thuis worden pogingen gedaan om de lange wachtlijsten in het ziekenhuis enigszins weg te werken. Echter blijft één van de grootste uitdagingen: het managen van de patiëntenstromen binnen de zorginstelling. Juist op dit vlak excelleert de BLUE FIRE Compact kiosk.

Dankzij de intuïtieve bediening van de BLUE FIRE Compact kan elke patiënt op snelle wijze informatie opvragen bij binnenkomst in de zorginstelling. Bestaande patiënten worden direct herkend na het scannen van een kaart of paspoort en komen zo in een eigen zorgomgeving met inzicht in zijn of haar afspraken. Documenten vergeten? Geen probleem. Dezelfde informatie is simpel op te vragen via een app na één tap met een smartphone tegen de NFC-reader. Vervolgens selecteert de patiënt de juist afspraak en rolt enkele seconden later een papier met routebeschrijving naar de behandelkamer uit de printer. Dit zorgt voor een snellere patiënten doorstroming en veranderd eveneens de wachttijd voor zelfredzame patiënten.

Niet alleen voor patiënten, maar ook voor zorgpersoneel biedt de BLUE FIRE Compact kiosk voordelen. Doordat patiënten zelf de aanmeldprocedure kunnen doorlopen, afspraken na kunnen gaan en route informatie kunnen opvragen kan uw personeel anders ingezet worden. Zo kan bijvoorbeeld het verlenen van individuele zorg aan extra behoevende patiënten eindelijk weer de focus krijgen.

Bent u nieuwsgierig naar wat een BLUE FIRE Compact kiosk kan betekenen binnen uw zorg omgeving? We laten u graag zien wat de mogelijkheden zijn. Neem contact op of bekijk voor meer informatie onze speciale website over de BLUE FIRE Kiosken.  
deel

Vacature Software Consultant

Word jij onze nieuwe Software Consultant?

16 sep 2019

Zelfscannen

SELFSERVICE BELANGRIJK VOOR MILLENIALS EN GENERATION Z

22 aug 2019

VAKER ZELF SCANNEN

VAKER ZELF SCANNEN: GEMAK VOOR DE KLANT, DATA VOOR DE RETAILER

09 aug 2019

Nieuwe Checkouts

AD DELHAIZE LOCHRISTI VOLLEDIG VERNIEUWD

02 aug 2019

Vacature Kanter

WORD JIJ ONZE NIEUWE, CNC Kanter?

01 jul 2019

Nieuw Pand

Ervaar het nieuwe Pan Oston aan de Hertzstraat in Raalte

24 mei 2019

Mijlpaal

Pan Oston produceert de 5000ste Tipico Betting Terminal

15 mei 2019

SLIMME DISPLAY

SLIMME DISPLAY REVOLUTIONEER SUPERMARKT PROMOTIE

10 mei 2019

EUROCIS 2019

BEDANKT VOOR UW BEZOEK TIJDENS DE EUROCIS 2019

27 feb 2019

Studenten

Windesheim studenten op bezoek

30 jan 2019

Insights 2019

Insight Design Report 2019

16 jan 2019

INTERACTIEVE PROMOTIE

UNIEKE INTERACTIEVE PROMOTIE MET DE BLUE FIRE

17 dec 2018

digitale receptie

BLUE FIRE COMPACT: EEN KIOSK DIE BIJDRAAGT AAN UW GASTVRIJHEID

26 okt 2018

endless ailse

BLUE FIRE COMPACT: EEN UNIEKE TOEVOEGING AAN UW RETAILSTORE

22 okt 2018

PRAXIS MEGA STORE

PRAXIS MEGA STORE HEEFT NIEUWE CHECKOUT ZONE

27 jul 2018

FEESTELIJKE BOUWSTART

FEESTELIJKE START BOUW BEDRIJFSPAND PAN OSTON RAALTE

23 jul 2018

INSIGHTS 2018

QUARTERLY DESIGN REPORT 2018

26 jun 2018

CITY STORES

CITY STORE VAN COOP EN SPAR

22 mei 2018

IPO STUDENTEN OP BEZOEK

INTERNATIONALE IPO STUDENTEN WINDESHEIM BEZOEKEN PAN OSTON

16 apr 2018

RED DOT AWARD

Red Dot award voor BLUE FIRE

04 apr 2018

PAN OSTON GROEIT DOOR

PAN OSTON GROEIT DOOR OP DE ZEGGE VII

13 mrt 2018

Werken bij Pan Oston

Werken bij Pan Oston

01 nov 1969

LAAT U INSPIREREN

Blijf op de hoogte van de laatste marktontwikkelingen betreft checkout, selfservice en kiosk oplossingen door Pan Oston te volgen.
Volg ons

CONTACT

Vragen over onze checkout, selfservice of kiosk oplossingen? Neem contact met ons op via het onderstaande formulier en we helpen u zo spoedig mogelijk verder.
v
 
VERZENDEN