BLUE FIRE COMPACT: EEN UNIEKE TOEVOEGING AAN UW RETAILSTORE

inds de opkomst van het online shoppen ervaren retailers meer concurrentie via een nieuw kanaal. Vanwege deze concurrentie moeten klanten op een andere manier aangetrokken worden tot het doen van boodschappen in een fysieke winkel. Hoe kunt u hier, als retailer, op inspelen? Door unieke en bijzondere touchpoints aan uw winkel toe te voegen wordt het winkelen een bijzondere ervaring voor uw klant. De BLUE FIRE Compact kiosk biedt hiervoor mogelijkheden.

De BLUE FIRE Compact kiosk creëert veel nieuwe kansen om klanten op een unieke manier te inspireren tijdens het winkelen. Denk bijvoorbeeld aan het tonen van recepten in een supermarkt, waardoor klanten in de winkel kunnen kiezen wat ze vanavond willen eten. Op het touchscreen van de BLUE FIRE Compact kiosk scrollen ze door de verschillende recepten. Vervolgens kunnen ze de ingrediënten van het gewenste recept laten printen. Dit is een makkelijke, maar unieke manier om uw klanten een nieuwe ervaring te bieden tijdens het boodschappen doen.

Het toevoegen van een extra touchpoint in uw winkel, zorgt voor een andere beleving voor uw klant. Een BLUE FIRE Compact kiosk zorgt ervoor dat u op een gemakkelijke, maar ook persoonlijke manier interactie heeft met uw klanten. De kiosk en een klantenpas zorgen ervoor dat u een lange termijn relatie met uw klant opbouwt. Dit kan door een customer-loyaltyprogramma. Door een scanner of NFC-reader te plaatsen, scannen klanten hun pas en kunt u persoonlijke aanbiedingen laten zien. Naast deze toepassingen kan een BLUE FIRE Compact uw klant nog meer bieden door bijvoorbeeld producten te tonen die niet aanwezig zijn in uw winkel. Deze kunnen zij dan online bestellen.

Wilt u uw klanten een bijzondere beleving bieden in uw winkel? We laten u graag zien wat de mogelijkheden zijn.  
deel

Vacature Software Consultant

Word jij onze nieuwe Software Consultant?

16 sep 2019

Zelfscannen

SELFSERVICE BELANGRIJK VOOR MILLENIALS EN GENERATION Z

22 aug 2019

VAKER ZELF SCANNEN

VAKER ZELF SCANNEN: GEMAK VOOR DE KLANT, DATA VOOR DE RETAILER

09 aug 2019

Nieuwe Checkouts

AD DELHAIZE LOCHRISTI VOLLEDIG VERNIEUWD

02 aug 2019

Vacature Kanter

WORD JIJ ONZE NIEUWE, CNC Kanter?

01 jul 2019

Nieuw Pand

Ervaar het nieuwe Pan Oston aan de Hertzstraat in Raalte

24 mei 2019

Mijlpaal

Pan Oston produceert de 5000ste Tipico Betting Terminal

15 mei 2019

SLIMME DISPLAY

SLIMME DISPLAY REVOLUTIONEER SUPERMARKT PROMOTIE

10 mei 2019

EUROCIS 2019

BEDANKT VOOR UW BEZOEK TIJDENS DE EUROCIS 2019

27 feb 2019

Studenten

Windesheim studenten op bezoek

30 jan 2019

Insights 2019

Insight Design Report 2019

16 jan 2019

Digitale Healthcare

BLUE FIRE COMPACT: HET JUISTE MEDICIJN VOOR UW PATIËNTEN

14 jan 2019

INTERACTIEVE PROMOTIE

UNIEKE INTERACTIEVE PROMOTIE MET DE BLUE FIRE

17 dec 2018

digitale receptie

BLUE FIRE COMPACT: EEN KIOSK DIE BIJDRAAGT AAN UW GASTVRIJHEID

26 okt 2018

PRAXIS MEGA STORE

PRAXIS MEGA STORE HEEFT NIEUWE CHECKOUT ZONE

27 jul 2018

FEESTELIJKE BOUWSTART

FEESTELIJKE START BOUW BEDRIJFSPAND PAN OSTON RAALTE

23 jul 2018

INSIGHTS 2018

QUARTERLY DESIGN REPORT 2018

26 jun 2018

CITY STORES

CITY STORE VAN COOP EN SPAR

22 mei 2018

IPO STUDENTEN OP BEZOEK

INTERNATIONALE IPO STUDENTEN WINDESHEIM BEZOEKEN PAN OSTON

16 apr 2018

RED DOT AWARD

Red Dot award voor BLUE FIRE

04 apr 2018

PAN OSTON GROEIT DOOR

PAN OSTON GROEIT DOOR OP DE ZEGGE VII

13 mrt 2018

Werken bij Pan Oston

Werken bij Pan Oston

01 nov 1969

LAAT U INSPIREREN

Blijf op de hoogte van de laatste marktontwikkelingen betreft checkout, selfservice en kiosk oplossingen door Pan Oston te volgen.
Volg ons

CONTACT

Vragen over onze checkout, selfservice of kiosk oplossingen? Neem contact met ons op via het onderstaande formulier en we helpen u zo spoedig mogelijk verder.
v
 
VERZENDEN