FAQ

Voor het goed functioneren van en het prettig werken in de checkout kunt u een aantal zaken zelf doen. Werkzaamheden die dagelijkse, wekelijkse of per kwartaal nodig zijn.
Mijn band loopt constant door. Wat kan ik hieraan doen?
De band kan om verschillende redenen continu lopen. Controleer of het voetpedaal of het noodvoetpedaal ergens (tussen) klemt. Controleer of de kabel van het voetpedaal niet is beschadigd. Beschadigingen kunnen kortsluiting veroorzaken.

De achterband staat stil. Wat moet ik doen?
De band kan om verschillende redenen niet lopen. 
Controleer of de schakelaar(s) aan staan.
Controleer of de stekkers in het stopcontact zitten.
Als er thermische zekeringen aanwezig zijn kunt u deze indrukken.
Maak eventueel de fotocel en/of de reflector schoon.
Controleer de kabel van het voetpedaal of deze beschadigen heeft (kabelbreuk).
Sluit de noodvoetpedaal aan indien deze aanwezig is.
Controleer of er spanning staat op het stopcontact. 
Als er geen spanning op het stopcontact staat neem dan contact op met een elektricien, de storing zit niet in de checkout.
Als er spanning op het stopcontact staat, maar de band loopt nog steeds niet? Dan adviseren wij u contact met ons op te nemen.
De band loopt scheef. Wat kan ik hieraan doen?
Zet de aanvoerband aan en duw voorzichtig vanuit het midden de band terug naar de andere kant. De volgende actie is om te controleren of de band nu wel recht loopt. Als de band direct weer scheef loopt zet dan de hoofdschakelaar uit (op stand 0). Als de band wel recht loopt dan kunt u de checkout tijdelijk weer gebruiken.

De voorband staat stil. Wat kan ik hieraan doen?
De band kan om verschillende redenen niet lopen.
Controleer of de schakelaar(s) aan staan.
Controleer of de stekkers in het stopcontact zitten.
Als er thermische zekeringen aanwezig zijn kunt u deze indrukken.
Maak eventueel de fotocel en/of de reflector schoon.
Sluit de noodvoetpedaal aan indien deze aanwezig is.
Controleer of er spanning staat op het stopcontact.
Als er geen spanning op het stopcontact staat neem dan contact op met een elektricien, de storing zit niet in de checkout.
Als er spanning op het stopcontact staat, maar de band loopt nog steeds niet? Dan adviseren wij u contact met ons op te nemen.

SERVICE NODIG?



Storingen aan uw kassameubel komen altijd ongelegen. Ons serviceteam lost uw storing snel op.

ONZE ANDERE SERVICE & ONDERHOUD:

Transport & Installatie Onderhoud Storing melden FAQ