/ SPAR kiest voor Pan Oston

Self-checkout voor SPAR City Store

Voor SPAR City in Enschede heeft Pan Oston de checkoutzone ingericht volgens het nieuwe shop-in-shopconcept. Hierbij combineert SPAR de supermarkt met convenience food. Samen met The Tosti Club brengt SPAR een innovatief nieuw concept tot leven. Hierdoor zet SPAR in op foodservice met een hospitalitybeleving voor haar klanten. Kom je in de city store van SPAR, dan kun je je snelle boodschappen combineren met een verse tosti, salade of smoothie van The Tosti Club. Lekker en makkelijk!


Omdat deze nieuwe winkel van SPAR een City Store is en dit combineert met The Tosti Club, was de supermarktketen op zoek naar een oplossing voor de checkouts. Deze moesten namelijk een kleine voetafdruk hebben vanwege de beperkte ruimte in de winkel. Als vaste leverancier mochten wij een oplossing aandragen.



Over SPAR
0 Landen SPAR één van de grootste foodretailers ter wereld en actief in 48 landen.
0+ Jaar Adriaan van Well, een innovatieve Nederlandse groothandelaar met een duidelijke visie, opende de eerste SPAR in 1932.
0+ Lambrechtsgroep Als franchiser van SPAR is de Lambrechtsgroep al sinds 1921 actief als retailer en heeft meer dan 300 locaties
0+ Winkels SPAR heeft wereldwijd 13.900 winkels
/ Wat had SPAR nodig?

Customized checkouts

Al jarenlang is Pan Oston een vaste leverancier van SPAR. Dit komt door de goede kwaliteit en professionele service die naadloos aansluit bij de visie van de supermarktketen. Van begin tot eind van het ontwikkel- en productieproces denken de medewerkers van Pan Oston met SPAR mee. Zo zijn alle checkouts customized oplossingen; bij elke winkel is de checkoutzone perfect verwerkt in het gehele winkelconcept.


De optimale inrichting

Pan Oston adviseerde voor deze opdracht een Express checkout, die SPAR al in andere City Stores gebruikte. Deze heeft een kleine voetafdruk, waardoor er maar liefst vier checkoutpunten gemaakt konden worden in de SPAR City Store. De Express checkout zorgde ervoor dat de kassazone optimaal ingericht is, waardoor er een snelle doorstroom van klanten is, wat de customer journey van SPAR weer ten goede komt.


Enschede is een echte studentenstad en veel studenten doen vaak boodschappen met het principe grab&go. Dit betekent dat ze ‘even’ snel langskomen voor producten, een ontbijtje of kant-en-klare maaltijden halen of een lunch kopen. Studenten of andere klanten nemen minder producten per keer mee, maar gaan wel vaker naar de supermarkt. De City Store van SPAR sluit daardoor precies aan bij de winkelbehoefte van de cityklant zoals studenten: met gemak snel inkopen doen, door intuïtief zelf producten te scannen en te betalen. Bij SPAR kunnen klanten bij de self-checkouts afrekenen, wat zorgt voor vloeiende en intuïtieve klantenstromen. Kortom, de Express checkouts in de SPAR City Store sluiten perfect aan bij het karakter van de winkel.

/ Contact

Vragen?

Vragen over onze check-outs, zelfservice oplossingen of kiosken? Neem dan contact op via het onderstaande formulier en wij helpen u zo spoedig mogelijk verder.

Bedankt!

We hebben je contactformulier ontvangen!
Volg ons
Blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen binnen check-outs, selfservice en kiosken door Pan Oston te volgen.

Download SPAR City Store Enschede datasheet

Bedankt voor de interesse in onze oplossing. Plan voor verdere vragen een adviesgesprek in met één van onze verkopers.