RETAIL
/ Retail

Creëer een optimale klantervaring in Retail

Het Retaillandschap is op het gebied van afrekenen, transactie en informatie in transitie naar meer gemak, flexibiliteit, snelheid, zelfstandigheid en controle bij klanten over hun winkelervaring. Pan Oston is sinds 1969 specialist in klantinteractiesystemen voor de Retail sector, zowel in food- als in non-food, en loopt voorop in nieuwe ontwikkelingen rondom checkout-, selfservice- en kiosk oplossingen voor retailers.

/ Het implementeren van een goede Retail oplossing
0% Selfservice Bijna driekwart van de consumenten verwacht self-checkout in een moderne winkel. Onder Generatie Z is dit zelfs 85%.
0% Heeft een hekel aan wachtrijen Wanneer de wachtrij langer dan 10 minuten is gaan klanten ergens anders heen. Door een de juiste mix van checkouts en self-checkouts in te zetten verliest u geen klanten.
0% Betaalt cash Één op de vijf consumenten betaalt met cash vanuit overtuiging of om beter zicht op het budget te hebben.

Moderne oplossingen die passen bij uw Retail concept

Als specialist in checking out en selfservice met passie voor nieuwe uitdagingen zoeken we naar moderne oplossingen in het proces van afrekenen, transactie, informatie en ontvangst. Of het nu gaat om food-retail of non-food concepten zoals warenhuizen, health & beauty, tuincentra en DIY, uw Retail concept is richtinggevend voor het proces van consultancy, design en engineering. We gaan samen met u op zoek naar duurzame, maar ook spannende en vernieuwende oplossingen om een concept neer te zetten dat aansluit bij uw formule.

/ Onze oplossingen
Zelfscannen
Zelf-checkouts
Checkouts
Kiosken
Counters
Zelfscannen
Zelf-checkouts
Checkouts
Kiosken
Counters
Zelfscannen
Zelf-checkouts
Checkouts
Kiosken
Counters
Zelfscannen
Zelf-checkouts
Checkouts
Kiosken
Counters
Zelfscannen
Zelf-checkouts
Checkouts
Kiosken
Counters
Complexe sliders

Of een quote

Button kan ook
Complexe sliders

Of een quote

/ Retail oplossingen

Vind de optimale mix tussen self-service en traditioneel afrekenen

In moderne Retail omgevingen is selfservice niet meer weg te denken. 78% van de klanten in Retail verwacht te kunnen afrekenen bij een zelfscan kassa. Maar wat bepaalt voor u de ideale mix van full-service en self service, welke factoren spelen een rol en hoe moet u die wegen om tot een front end te komen dat omzetgroei mogelijk maakt en kosten omlaag brengt?


Onze consultants hebben een diepgaande know-how van afrekensystemen in de meest uiteenlopende Retail-concepten en helpen u graag bij het ontwikkelen van een optimale kassa-zone die past bij uw wensen en die van uw klanten.

/ Ontdek onze Retail oplossingen
Xenos

Nieuw concept met Selfcheckout & Kiosken

Globus Markthallen

Vernieuwde checkout zone

/ Contact

Vragen?

Vragen over onze check-outs, zelfservice oplossingen of kiosken? Neem dan contact op via het onderstaande formulier en wij helpen u zo spoedig mogelijk verder.

Bedankt!

We hebben je contactformulier ontvangen!
Volg ons
Blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen binnen check-outs, selfservice en kiosken door Pan Oston te volgen.
/ Artikelen

Download Retail datasheet

Bedankt voor de interesse in onze oplossing. Plan voor verdere vragen een adviesgesprek in met één van onze verkopers.