Altijd "iemand" die uw bezoek begroet Aanmelden Informeren Afspreken
Digital Reception

Digital Reception powered by BLUE FIRE

Bij het ontvangen van relaties of gasten draait het niet alleen om gastvrijheid, maar ook om de beleving van uw bezoeker. Door dit proces zo goed mogelijk in te richten met een aanname zuil is het mogelijk om een unieke ervaring aan uw gasten te geven bij verwelkoming in uw pand. De BLUE FIRE aannamezuil helpt u hierbij.

Pan Oston zou niet de innoverende partij zijn als we niet zelf de proef op de som zouden nemen. Om deze reden staat er bij de receptie in ons nieuwe hoofdkwartier aan de Hertzstraat een aannamezuil die dient als digitale receptie.

Het gastvrije in deze digitale receptie zit hem in de eenvoud. Bij binnenkomst hoeven bezoekers alleen maar de in de mail gekregen QR-code aan de digitale BLUE FIRE aannamezuil te scannen en de rest gaat vanzelf! Direct komt er een duidelijke melding in beeld die aangeeft dat de betreffende contactpersoon gecontacteerd is en een uitnodiging om van een versgemalen kop koffie in onze koffiecorner te genieten terwijl u wacht op uw contactpersoon. Tegelijkertijd gaat er een intern telefoontje uit naar de betreffende contactpersoon waar de afspraak mee is. Bij het opnemen krijgt deze een melding dat zijn afspraak is gearriveerd, zodat hij of zij deze kan ophalen in de koffiecorner.

Zo zorgt de BLUE FIRE kiosk niet alleen voor gemak, maar ook voor efficiëntie bij uw personeel. Bij het uitnodigen van relaties krijgen deze direct op een eigentijdse manier te horen dat zij zijn gearriveerd. En dat zonder tussenkomst van een receptionist. In het geval bij Pan Oston is dit een enorme winst, omdat onze receptie uit administratief personeel bestaat dat nu de focus kan leggen op dagelijkse werkzaamheden.  Ook zorgt de digitale aannamezuil ervoor dat het ‘normale’ aanmeldproces sneller loopt.

Bent u nieuwsgierig naar wat een BLUE FIRE digitale receptie voor uw hospitality kan betekenen? We laten u graag zien wat de mogelijkheden zijn. Neem contact op, maak een afspraak en bezoek onze Digital Reception live in onze showroom aan de Hertzstraat in Raalte.
 
deel
BLUE FIRE digitale receptie BLUE FIRE digital reception BLUE FIRE digital reception BLUE FIRE digital reception
Ontdek meer
Albert Heijn
Prodata
Starbucks

LAAT U INSPIREREN

Blijf op de hoogte van de laatste marktontwikkelingen betreft checkout, selfservice en kiosk oplossingen door Pan Oston te volgen.
Volg ons

CONTACT

Vragen over onze checkout, selfservice of kiosk oplossingen? Neem contact met ons op via het onderstaande formulier en we helpen u zo spoedig mogelijk verder.
v
 
VERZENDEN