BAKKERIJEN
/ Bakkerijen

DE JUISTE BAKKERIJ-ERVARING CREËREN

Begin met het aanbieden van bakkerij-producten & koffie "to-go" op een efficiënte, snelle en klantvriendelijke manier door een oplossing voor zelfbediening aan uw bakkerij toe te voegen. Onze op maat gemaakte bestelkiosken voor bakkersproducten is ideaal om de klantenstroom in uw bakkerij of lunchcorner te versnellen.


Al onze selfservice kiosken zijn modulair of volledig aanpasbaar. Met een modern design en vele personalisatiemogelijkheden kunt u de besteloplossing de look & feel geven, waarmee u een self-service ervaring creëert die volledig in lijn is met uw huisstijl & winkelformule. Zo bereikt u uw klanten met de juiste oplossing op het juiste moment en stimuleert u moeiteloos cross- en up-selling bij het bestellen en betalen van producten.

/ Voordelen van self-service
0% Meer omzet Ervaring wijst uit dat de omzet met 20-30% stijgt wanneer klanten door middel van selfservice bestellen.
0% Van de klanten heeft een hekel aan wachtrijen Wanneer de wachtrij in uw restaurant langer dan 10 minuten is gaan klanten ergens anders heen. Door een order kiosk in te zetten verliest u geen klanten.
0% Adoptie Heeft de voorkeur voor self-service.

DE VOORDELEN VAN SELF-ORDERING

EXTRA TOUCHPOINTS

Gebruik een kiosk om een extra touchpoint te creëren voor interactie met uw klanten. Van een gepersonaliseerde begroeting tot de perfecte omnichannel ervaring, een bestelzuil of kiosk maakt het mogelijk.

  1. Gepersonaliseerde manier om eten & drinken te bestellen
  2. Informatie over uw producten en de ingrediënten
  3. Extra touchpoint voor reclame en aanbiedingen
  4. Betere service
EENVOUDIG BESTELLEN & BETALEN

Gebruik een pre-order kiosk om uw klanten optimaal van dienst te zijn. Als herkenningspunt voor bestellingen kunt u uw klanten snel helpen, waardoor ze een betere persoonlijke ervaring hebben.

  1. (Vooruit)bestelling
  2. Betaal met contant geld, kaart of contactloos
  3. Scan moeiteloos barcodes, QR-codes of klantenkaart


/ Onze oplossingen
BLUE FIRE Micro
ESSENCE Kiosk
BLUE FIRE Fast Order
ESSENCE SCO
ESSENCE SCO Basket
BLUE FIRE Micro
ESSENCE Kiosk
BLUE FIRE Fast Order
ESSENCE SCO
ESSENCE SCO Basket
BLUE FIRE Micro
ESSENCE Kiosk
BLUE FIRE Fast Order
ESSENCE SCO
ESSENCE SCO Basket
BLUE FIRE Micro
ESSENCE Kiosk
BLUE FIRE Fast Order
ESSENCE SCO
ESSENCE SCO Basket
BLUE FIRE Micro
ESSENCE Kiosk
BLUE FIRE Fast Order
ESSENCE SCO
ESSENCE SCO Basket
Complexe sliders

Of een quote

Button kan ook
Complexe sliders

Of een quote

/ Bakkerij oplossingen

Verbeter de klantervaring met convenience-oplossingen

Nu de convenience trend steeds meer terrein wint, staan traditionele bakkerijen voor een keuze: een convenience-gedreven winkelervaring bieden of het risico lopen klanten te verliezen. Het gebruik van een zelfbestellingsoplossing voor uw bakkerij kan helpen dit dilemma op te lossen. Door een stijlvol, digitaal touchpoint voor bestellen en betalen toe te voegen, verbetert u de klantervaring, versnelt u de klantenstroom en elimineert u wachtrijen. Plaats daarom een bestelzuil of -terminal op strategische locaties en haal het maximale uit zelfbediening in uw bakkerij:


  1. Een extra touchpoint voor bestellen en betalen
  2. Informeer uw klanten over geweldige aanbiedingen
  3. Pas cross- & upselling toe
  4. Verminder wachtrijen en wachttijd
  5. Verhoog de efficiëntie in uw bakkerij
  6. Verbeter de klantervaring


Al onze selfservice kiosken zijn modulair of volledig aanpasbaar. Met een modern design en vele personalisatiemogelijkheden kunt u de besteloplossing de look & feel geven, waarmee u een self-service ervaring creëert die volledig in lijn is met uw huisstijl & winkelformule. Zo bereikt u uw klanten met de juiste oplossing op het juiste moment en stimuleert u moeiteloos cross- en upselling bij het bestellen en betalen van producten.

/ Bakkerij artikelen
Subway

Betere klantdoorstroom dankzij bestelzuil

BACKFACTORY

Next level selfservice met AI-Kiosk

/ Contact

Vragen?

Vragen over onze check-outs, zelfservice oplossingen of kiosken? Neem dan contact op via het onderstaande formulier en wij helpen u zo spoedig mogelijk verder.

Bedankt!

We hebben je contactformulier ontvangen!
Volg ons
Blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen binnen check-outs, selfservice en kiosken door Pan Oston te volgen.
/ Artikelen

Download Bakkerijen datasheet

Bedankt voor de interesse in onze oplossing. Plan voor verdere vragen een adviesgesprek in met één van onze verkopers.